Leonidasz jegyzetei

Azt értem, hogy lehet engem nem szeretni!
Azt nem értem, hogy mi jó fakad valaki számára abból, hogy nem szeret...

Flow még

2018. május 08. 08:25 - Petitprince

A flow-t az én olvasatomban egyébként nem Csíkszentmihályi Mihály találta ki, az nála ugyanolyan plagizálás, mint egy csomó minden az én írásaimban is például. Van valami félelmetesen visszataszító abban, amikor a fehér ember lerohan egy kultúrát, és utána Feltalálom a spanyol viaszt címmel best-sellert ír egy olyan dologról, amelyet abban a kultúrában mindenki és sok évszázadon át nálunk legalább egy nagyságrenddel jobban értett és azt ösztönösen gyakorolta is. Ez egy olyan motívum az írásomban, amellyel magam sem tudok mit kezdeni. De hát az ember nem egy befejezett lény, tehát ne is próbáljon úgy nézni magára, mintha minden rendben lenne vele...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leonidaszjegyzetei.blog.hu/api/trackback/id/tr513898280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása