Leonidasz jegyzetei

Azt értem, hogy lehet engem nem szeretni!
Azt nem értem, hogy mi jó fakad valaki számára abból, hogy nem szeret...

Utazás Csipkerózsikával

2018. április 16. 08:07 - Petitprince

14:30 Utazom a vonaton, egy szép arcú lány ül velem szemben, alszik, tiszta Csipkerózsika.

14:40 Na erre felébredt. Megjöttek a barátai, debreceniek. Ébren már nem olyan érdekes...

14:50 Sőt, kifejezetten idegesítő, be nem áll a szája!

15:20 Ez a kis szende szépség teljesen tönkreteszi az utamat. Én lenni gazdag szülők elkényeztetett lánya, beszélni angolul elég jól, bulizni sokat, lenni nekem nagyon kevés önálló gondolat. Tessék nézni! Ilyen manapság egy Csipkerózsika!

16:00 Na, visszaaludt végre, újra csend van, és ez nagyon jó!

16:50 Érkezés Debrecenbe, itt a mese vége (már nagyon vártam).

17:20 Egyébként helyes volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leonidaszjegyzetei.blog.hu/api/trackback/id/tr4713836918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása