Leonidasz jegyzetei

Azt értem, hogy lehet engem nem szeretni!
Azt nem értem, hogy mi jó fakad valaki számára abból, hogy nem szeret...

A világbéke ígérete

2019. június 01. 17:02 - Petitprince

Gyerekkoromban nagyon beleéltem magam a tartós béke ígéretébe. Lement a két világháború, nyilván tanultunk belőle, többet ilyet nem fogunk csinálni, mostantól inkább jó, kultúrált dolgokkal foglalkozunk majd, azok különben sem annyira megterhelőek, ezért aztán gyarapodás van, fejlődés van, öröm van, minden rákerült a sínre, minden megy majdnem magától, nincs több kérdés, egyetlen dolgunk a civilizációnk szekerének a tolása, az úgynevezett szellemi parnasszusok magasítása, azt meg lehet a szobából is, nem kell érte kimenni a sárba. Na, hát ez az a kábulat, amelyben teljesen félrepozicionáltam magam. Valószínű, hogy egész mást kellett volna csinálni, és az is, hogy egész máshogyan. Ám nem csináltam máshogy, sőt még most is majdnem ugyanúgy csinálok mindent, mint eddig, és ez nagyon zavar...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leonidaszjegyzetei.blog.hu/api/trackback/id/tr3413872306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása