Leonidasz jegyzetei

Azt értem, hogy lehet engem nem szeretni!
Azt nem értem, hogy mi jó fakad valaki számára abból, hogy nem szeret...

Választás 2018

2018. április 08. 06:12 - Petitprince

Azon a vonalon, hogy egy ideig talán működőképesebb lenne az országunk, ha a baloldal adná a kormányt, el lehet menni szavazni a mostani ellenzékre, ez tiszta sor, és sokan vannak olyanok, akiket teljesen megértenék, ha ezzel magyaráznák döntésüket, viszont közben megjegyzem, hogy én ezt a következtetést kicsit egy kérdés nagyobb környezetéből való kiszakításának érzem. Nem tudok elvonatkoztatni azoktól a tendenciáktól, amelyek hosszabb távon és nagyobb földrajzi léptékben befolyásolják majd az életünket, és abban az összetettségben a fenti érvelés már egyáltalán nem biztos hogy megállja a helyét - ezért vagyok bajban. Nem tudom megítélni ugyanis, hogy a liberális demokrácia zászlója alatt hajózó globális folyamatok, vagy a nagyrészt velük szemben épülő többé-kevésbé despotizmusba hajló rendszerek jelentenek nagyobb kockázatot a földi társadalom egészének jövőjére nézve, illetve elég biztos vagyok abban, hogy mind a két halmaz borzasztóan veszélyes...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leonidaszjegyzetei.blog.hu/api/trackback/id/tr9513817406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása