Leonidasz jegyzetei

Azt értem, hogy lehet engem nem szeretni!
Azt nem értem, hogy mi jó fakad valaki számára abból, hogy nem szeret...

Isten kilencmilliárd neve

2019. május 29. 19:50 - Petitprince

A keresztfiamtól kaptam ezt a kis történetet, hálás vagyok neki érte. Pici megjegyzésemet nem helyénvaló előtte elolvasni, ezért "titkosítottam", csak egeres kijelölés hatására jelennek meg a sorai.

Isten_kilencmilliard_neve.pdf

Ebben a történetben az a legédesebb, hogy a világnak tényleg akkor lesz vége, amikor isten nevét minden lehetséges módon kimondtuk már. Most azért élünk, mert ez még nem történt meg, de azért kell dolgoznunk, hogy isten neve minél többféle módon elhangozzék. Újabb és újabb "szavakat" kell találnunk rá...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leonidaszjegyzetei.blog.hu/api/trackback/id/tr5213879746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása