Leonidasz jegyzetei

Azt értem, hogy lehet engem nem szeretni!
Azt nem értem, hogy mi jó fakad valaki számára abból, hogy nem szeret...

Két világ határán

2018. június 29. 06:18 - Petitprince

Én is két világ határán élek sőt próbálom összekötni is azt a két világot melyek egyike sem hajlandó tudomást venni a másik létezéséről a köztük lüktető véráramról pedig pláne nem - a véráramról melyet százszor ezerszer megjártam vonattal kerékpárral futva gyalog de a sok nem tudomásul vételtől megszakadhat mégis és akkor marad majd egy részeire szakadt értelmezhetetlen ál-lét egy seb mely begyógyulni nem fog mely mindenkinek egyformán fog fájni melytől mindenki egyformán fog szenvedni és amelybe mindenki... Csak azért mert senki nem tudja akarja meri kimondani azt az egyszavas mondatot, hogy: "Segíts!"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leonidaszjegyzetei.blog.hu/api/trackback/id/tr5014080075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása