Leonidasz jegyzetei

Azt értem, hogy lehet engem nem szeretni!
Azt nem értem, hogy mi jó fakad valaki számára abból, hogy nem szeret...

Szomorú párna

2018. április 29. 12:02 - Petitprince

Úgy megörültem, amikor megláttam ezt a szomorú párnát. Egyébként már régóta szerettem volna venni egy ilyet, de nem találtam sehol, mindenütt csak mosolygósat árultak. Pedig ez a lebiggyedt szájú párna talán még fontosabb, mint a mosolygós, hiszen a szomorúaknak is kell aludniuk valamin, illetve nekik még inkább számít, hogy milyen párna van a fejük alatt. Mégsem hajthatják a fejüket egy vidám párnára, ha már egyszer szomorúak - ugye, ezt Ti is így gondoljátok? Ha pedig nincs párnájuk, soha nem fognak megvigasztalódni...

szomoru_parna.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leonidaszjegyzetei.blog.hu/api/trackback/id/tr6213875440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása